Obzirom na sve više informacija koje povezuju ono što nazivamo i držimo vanzemaljskim entitetima, s raznim oblicima Bogova koje susrećemo u mitovima i legendama, ali i s najnovijim informacijama o pedofilskim skandalima u visokim političkim i "celebrity" društvima, odlučili smo prevesti jedan vrlo interesantan tekst američke autorice Tracy R. Twyman. Odlučili smo to i zato što smo svakodnevno obasuti s mistikom umiranja sve većeg broja "zvijezda", kao i idejom da ti ljudi uopće nisu umrli. Tome svemu pridonose "slučajnosti", tako je sasvim slučajno da je David Bowie o kojem ovaj tekst dosta govori, u svom pozdravnom videu uradku, snimljenom prije njegove navodne smrti, za radnju videa koristio u potpunosti motive navodno dječjeg crtanog filma "Coraline", kojim je ostavio poruku o tome kako ne umire, već prelazi na "onu stranu".
Tekst pod nazivom "Ubiti Boga da bi se postalo Bogom", priča nevjerojatnu priču, ne samo o Njima, već i o čovjeku i Duši. I nadovezuje se s još informacija, na sve ovdje na webu Udruge Trag do sada spomenute informacije o načinima na koje moguće postoje i djeluju ti Bogovi, šireći sliku okultnog i ritualnog. Da okultno nije nešto izvan ovih događanja, govori i tekst , koje se kroz moj rad (opisano u tekstu "Sotonizam i reptili") često neraskidivo veže s onime što poznajemo pod nazivom "vanzemaljska otimanja".
Tracy R. Twyman je spisateljica ezoterijske povijesti, mitologije, okultizma i drugih "čudnih tema". Njene najpoznatije knjige su “Clock Shavings”, “The Merovingian Mythos”, I“Money Grows on the Tree of Knowledge”. Posljednju, “Baphomet: The Temple Mystery Unveild”, pisala je u suradnji sa Alexanderom Riverom. Prije nego je postala spisateljicom, bila je urednica i izdavačica časopisa Dagobert’s Revenge, koji je izlazio od 1996. - 2003. godine. Gostovala je i u nekoliko radio te TV emisija, kao i u dokumentarnim filmovima. Intervjui kojima se istaknula dio su emisija, “Is It Real: Da Vinci’s Code” (2006. godine) koju je snimio National Geographic, “Jesse Ventura’s Conspiracy Theory” (2012.godine) te dokumentarni film “Bloodline”(2008. godine). U više je navrata sudjelovala u Coast to Coast AM, Ground Zero with Clyde Lewis.
Bila je i izvršni producent emisije Ground Zero with Clyde Lewis u periodu od 2014. - 2015. godine.
Trenutno završavam novu knjigu koja će nadam se, biti objavljena unutar sljedećih nekoliko tjedana. Kao za inat, pojavio se članak koji je usko vezan za sve o čemu pišem. Zapravo, postoji toliko nevjerojatnih poveznica kojima se knjiga bavi, i nekolicina povezanih priča koje su se pojavile samo prošlog mjeseca od kada sam se posvetila ovom projektu, a nisam uhvatila vremena pisati o njima u javnosti. Ali, ova tema se ne može zaobići. Kako bih vam objasnila ovu temu, moram vam pojasniti mnogo kompleksnih ideja na kojima sam radila u posljednje vrijeme na svojoj knjizi.
U seriji hakiranih mail-ova koji uključuju dopisivanje Johna Podeste i Hillary Clinton, nekoliko je novinara primijetilo riječi za koje su smatrali da su kodne riječi u razgovorima o seksualnoj trgovini djecom, korištenjem termina poput „pizza“, „ice cream“ i „hot dogs“ koji nemaju veze s razgovornim kontekstom. U jednom mailu, Podesta i njegov brat bili su pozvani od «nekoga» na tzv. „Spirit Cooking“ (Duhovno Kuhanje) indicirajući da oni oboje znaju o čemu se radi. Ispostavilo se kako je riječ o «receptu» za ritual kreiranja magičnog napitka kojeg je prva objavila srpska performans umjetnica, Marina Abramović, a koji uključuje korištenje tjelesnih tekućina. U sljedećem videu, ona objašnjava ritual, uključujući postupke, koje je ispisala po zidovima oronule, napuštene zgrade (a koji su smjernice magičarima za korištenje pri dobivanju Crne Smjese):
Pomiješaj majčino svježe mlijeko sa mlijekom svježe sperme. Pij to u noći potresa.
Ranojutarnji urin prosuj preko snova noćnih mora.
Sa oštrim nožem, zareži duboko u srednji prst svoje lijeve ruke. Jedi tu bol.
Vrti se oko sebe dok ne izgubiš svijest. Trudi se da pojedeš sva pitanja dana. Suoči se sa zidom. Pritisni svoju glavu u mineralni jastuk. Pričekaj dok se energija ne prenese.
Ovo s pravom možemo usporediti sa praksom kreiranja „Kolačića od Svjetla“ iz Aleister Crowleyjeve «Ordo Templi Orients» (O.T.O Red Istočnog Hrama ili Red Orijentalnih Templara), iz sperme i menstrualne krvi kao magijsko/alkemijske Euharistije. U njegovoj kanaliziranoj knjizi »Knjizi Zakona», Crowley također preporučuje korištenje krvi žrtvovanog djeteta koje je tek prohodalo.
Spomenute „Noći Potresa“ u ritualu „Kuhanja Duha“ u relaciji su sa vjerovanjem kako sodomija može izazvati potrese, posebno ako se izvrši nad djetetom koje je začeto u posebnom ritualu da bude inkarnacija samog boga. Sjetite se da je uništenje Sodome i Gomore (potresom i vulkanskom lavom) uzrokovano od strane mještana koji su pokušali sodomizirati anđele koji su posjetili Abrahama. Pompeii i Herculaneum su isto uništeni, a njihovi mještani su također bili ozloglašeni sodomiti. (Zabilješka: Jučer, 5. Studenog, baš kada je ovaj članak objavljen, Daily Mail je objavio članak o svećeniku u Italiji koji tvrdi da su nedavni potresi u njegovoj zemlji božja kazna što je država prošli mjesec sankcionirala gej brakove, uz snažna demantiranja iz Vatikana, naravno.)
Koncept rituala ima veze sa uništenjem Temelja, najniže čakre, koja odgovara najnižoj sferi stabla života. Kada je Temelj oštećen, Zemlja propada, i ako je oštećenje dovoljno veliko, nosivi stupovi kolabiraju. Realnost iznad susreće realnost ispod. Nebo i Zemlja (Anu i Ki, ili Ouranos i Gaia) odvojeni od strane Boga kako bi se kreacija realizirala, opet su sada spojeni u jedno, i „Kemijsko Vjenčanje“ ih oboje uništava.
Sve ovo direktno je povezano s procesom kreiranja nečega što je Crowley nazvao: „Mjesečevo dijete“. I vezano je uz ritual sodomiziranja mladih dječaka. U mojoj prošloj knjizi »Baphomet: Otkrivena Misterija Hrama» (koju sam napisala u suradnji sa autorom Alexandrom Riveraom), pisali smo o navodnim Templarskim artefaktima pronađenim od strane Josepha von Hammer-Purgstalla, o kojima je pisao u svom eseju »Mysterium Baphometis Revelatum» (stručni Engleski prijevod će biti objavljen krajem 2016.g.). Ovaj tekst uključuje crteže onoga što je on smatrao Templarskim ritualima žrtvovanja, sodomije i zvjerstva, silovanja djece, dakle svega onoga što je autor smatrao vjernim prikazom Templarskih artefakata.
Objasnili smo djeliće filozofije ovih rituala, i njihove veze sa praksama Ofitskih Gnostika (Ophite Gnostics), u koje je Hammer-Purgstall smatrao da su Templari bili inicirani. Također sam ukazala da je sve ovo dio šire težnje korištenja sličnih magijskih praksi kako bi se srušili nosivi stupovi Rajskog vrta, te kako bi se oborila rajska tijela sa nebesa, i kako bi se pomiješao spiritualni realitet sa materijalnim na način koji bi katastrofalno otopio fizičku realnost koju sada poznajemo. Pogledajte moj članak na tu temu Obredi Razaranja.
Priče o Anu i Ki, ili o Ouranosu i Gaiai, liče na Kabalističke mitove spomenute u članku za koji je prethodno dat link, i opisane su opširno u mojoj knjizi »Baphomet: Otkrivena Misterija Hrama». Prema tekstu iz Kabale poznatom po imenu Zohar, demonka Lilith, koja je navodno Adamova prva žena, originalno je bila dio hermafroditnog bića, muški dio zvao se „Samael“ (slijepac). Zajedno, oni su formirali nešto što su Rabini zvali „Zvijer“ i „Drugi Bog“. U početku, Bog ih je razdvojio, jer je njihova unija činila kritičnu demonsku masu koja je prijetila da će uništiti čitavu kreaciju. I da su se ikad uspjeli ponovno ujediniti prijetili bi cijelom postojanju. Oni i dalje čeznu jedno za drugime, i još uvijek uspijevaju nekako upražnjavati seks, rečeno je da koriste "posrednika" pod nazivom "Taniniver". Nitko pak ne zna što to točno znači.
Isto tako u mojoj knjizi o Baphometu, spomenula sam gotovo identičnu priču o nemani Levijatan, morskoj zmiji opisanoj u Starom Zavjetu, koja je nekada također bila polu hermafroditno biće, druga polovica je bila zvijer Behemot. E sad, Levijatan je zmija, a Behemota pamtimo kao bikoliko biće. No ipak, nekoć su bili jedno biće, i isti su razlozi dani zašto ih je Bog u počecima razdvojio, te zašto bi bilo pogubno za egzistenciju kada bi se oni ujedinili.
Levijatan je u kozmičkim dijagramima često smješten izvan svih nebeskih sfera, točno ispod zodijaka, ili zajedno s njime. Ovo je ono što je prikazano u Kabalističkim dijagramima, kao i u dijagramima Ofičke Gnostike, sistemu vjerovanja za koji je Hammer-Purgstall držao da su ga Templari prisvojili, i prema kojem je Aleister Crowley pokazao veliki afinitet. Ofiti su svijet vidjeli kao seriju koncentričnih kružnica, svaka pridružena jednom od klasičnih planeta, uključujući Sunce i Mjesec u: tradicionalnih „7 nebesa“, sa Zemljom u centru, Levijatan, Zodijak i Raj smješteni su u oblasti iznad.
Dijagram svemira kakvim su ga vidjeli Ofički Gnostici (sekta zmije, op.prev)
U međuvremenu, za Behemot ili Behumeda, kako su ga Arapi zvali, rečeno je da je bio jedno od bića koja drže kreaciju na svojim leđima (sa ribom ispod njega), i iznad njega, sedam planina – ponovno sa sedam slojeva. Na dijagramima korištenim od strane Ofičkih Gnostika, Behemot je prikazan između Zemlje i Mjeseca.
Lilith je povezana sa Mjesecom, a njen partner Samael sa Saturnom, također znanim kao Kronos (Chronos, bog vremena op.prev). Slojevi Lune i Saturna na gnostičkim dijagramima imaju pet slojeva između: Venera, Merkur, Sunce, Mars i Jupiter. Sljedeći sloj iznad Saturna je Levijatan, a sljedeći ispod Mjeseca je Behemot. Dakle, sve ove romantične priče razdvojenih ljubavnika, su u stvari, priče o slojevima postojanja sudarene zajedno, nakon odcjepljenja u dualnost.
Crowleyev kult zastupao je filozofiju o urušavanju nosivih stupova i uništavanju egzistencije kombinirajući nasuprotne energije sve dok se one međusobno ne ponište, iz čega i proizlazi njegov teorem „0=2“. Čak navodi tu tvrdnju u posljednjim paragrafima knjige »Knjiga Zakona» (i manje otvoreno kroz sljedeći tekst):
Zdravo! Vi blizanci ratnici stupova ovog svijeta! Vaše vrijeme je noć na dlanu. Ja sam Gospodar Dvostrukog Čarobnog Štapića; štap Sile Coph Nia - ali moja lijeva ruka je prazna, jer sam slomio jedan univerzum, te ništa nije ostalo.
Ratnici blizanci su Tum i Shu, koji su spontano istekli iz krvi kada se Ra porezao u početku kreacije. Stupovi, u Egipatskoj kozmologiji su nazvani „Djed“ i kako se smatralo, oni su držali nebesa. Zanimljivo je što je rečeno da su bili prekriveni mesom. Crowley ima ove stupove na naslovnici svoje knjige, koji izgledaju kao falus, sa kožicom na vrhu.
Falički djed stupovi na koricama «Knjige Zakona»
„Dvostruki Magični Štap“ je Kaducius sa dvije zmije, što su u Egiptu bili dva Tothova pastirska štapa sa zmijom upletenom oko svakog. Coph Nia je interpretirana kao izopačena verzija Kabalističkog „Ain Soph“ što znači Božje „bezgranično“ prisustvo od samih početaka kreacije. „Ain“ znači „ništa“.
Nije slučajno da je NASA nedavno objavila otkriće maglice naziva „ »Stupovi Destrukcije»“, što je galaktička antiteza „Stupovima Kreacije“ prethodno otkrivenim. Također nije slučajno da je «Britanski Independent» nedavno objavio informacije o navodnim tajnim milijarderima, koji vjeruju da se svi mi nalazimo unutar kompjuterske simulacije pokrenute od strane inteligentnijih civilizacija, te da oni financiraju tajni projekt „izvlačenja“.
Ja mislim, najiskrenije, kako oni samo planiraju svoju guzicu izvući, zajedno sa najnaprednijom tehnologijom, kao što je i opisano u knjizi »Atlas Je Slegnuo Ramenima» Ayna Randa. Ta knjiga je priča o financijskoj eliti koja uzrokuje da se stupovi Nebesa (alegorija za „društvo“) sruše, dok bježe od nevidljivog realiteta nazvanog „Atlantis“. Mi – ostali, možemo biti prokleti. Također, u bijeg su poveli neke od njima najdražih umjetnika i glazbenika da ih zabavljaju, što je moguće i indikacija na iznenadne smrti toliko poznatih osoba 2016. godine. Koincidentno, mnogo je ljudi usporedilo Randovu brutalnu filozofiju sa Crowleyevom, i iako su bili suvremenici, nema podataka da su poznavali jedan drugoga. Čak se i sotonist Anton LaVey hvalio, kako je upakirao Ayn Randa za problematične tinejdžere u svojoj Sotonističkoj Bibliji.
Ofički su Gnostici vjerovali da akti nenormalnog seksa mogu podariti Spoznaju o sebi (znanje o domenama izvan zatvora), i osloboditi nas od utjecaja zemaljskih „Arhona“, kako su ih zvali, uključujući i glavnog među njima – Demijurga, za koga su vjerovali da je zarobio čovječanstvo u ralje materije, kako bi nas odvojio od viših stadija postojanja. Na planete su gledali kao na alate demijurga kojima kontroliraju ljudsku sudbinu. Kao što je napisano u knjizi o Baphometu, Templari su također u ovo vjerovali. Hammer-Purgstall je tvrdio da je ova ideja bila izložena, doduše kodirana u frazama koju je pronašao na „Templarskim artefaktima“. Artefakti poručuju „Mete-ino Ugledno Milosrđe Iskorjenjuje Neprijatelja“, referenca je to na prakse „čudne ljubavi“ kojima ih je njihov demonski idol Bafomet učio, kako ću objasniti u nastavku ovog eseja.
Dakle, kako bi netko "izbjegao Matriks" korištenjem ritualne seks magije? Sve počinje stvaranjem "Mjesečevog Djeteta", duh prizvan ritualima inkarnira se tijekom začeća djeteta. Ako metoda mamljenja prođe uspješno, može se dogoditi da se inkarnira visoko razvijeni duh poput planetarnog anđela i drugih "bogova" , "mesija", kako je to Crowley ukazivao (vidi bilješke za Paris Working).
Aleister Crowley napisao je i knjigu na ovu temu (»Mjesečevo Dijete»), u obliku romana, gdje je kuću u kojoj se ceremonija/ritual održavala usporedio sa "mrežom za leptire", a dušu s leptirom. Pregledom Crowleyevog rada, kao i ostalih koji su prakticirali O.T.O. (Ordo Templi Orientis), otkriva se široka paleta vjerovanja i teorija o tome, kako stvoriti "Mjesečevo Dijete" ili "Zvjezdano Dijete".
Možda nam je, dakle, sada jasnije zašto se danas tako često koristi simbolizam leptira od strane pop glazbenih zvijezda, za koje «internet teoretičari zavjere» sumnjaju da su dio navodnog CIA-inog programa kontrole uma «Projekt Monarch», i navodno "robovi Iluminata" ,koji su "prodali svoju dušu Sotoni" za slavu i bogatstvo. Možda oni nikada ni nisu posjedovali dušu, nego su se rodili kao nusprodukt obreda seksualne magije.
Uz načine kada se to radi normalnim biološkim procesima (začeće odnosom muškarca i žene), postoje i načini kako to napraviti ritualnim umjetnim putem, koristeći mrtva tijela, glinu, pa čak i fekalije. Koncept je to u kojem, kako Crowley izjavljuje, bilo što što nije prokreativno, bilo što različito od „normalnog“ seksa, stavlja u poziciju dušu u stanje čekanja ulaska u tijelo, te da sperma može osjemeniti i umjetan objekt, mrtvu materiju, ili čak i samo ideju. Ujediniti će se sa bilo čim s čime može postati „stvarno“, i magijom možeš narediti da postane što ti želiš.
Vjerujem da je ovo Crowley zaista radio sa svojim suradnicima tokom svog života, te da su neki od tih suradnika, bili vrlo važne ikone društva. Isto tako sam uvjerena da su nekim ovakvim umjetnim začećima, kreirani neki danas vrlo važni ljudi. Jedna od njih je Hillary Clinton. Drugi je David Bowie.
Hillary je navodno rođena u listopadu 1947. godine. Ritualni Projekt Babalon (eng. Babalon Working) odvijao se od siječnja do ožujka 1946. godine, vađenje fetusa i eksperiment s nuklearnom bombom uzeli su zamah nakon toga. Ove sam informacije tražila slutnjom, nakon što sam slijedila nekoliko tragova. I naravno, povratkom u 2008. godinu, našla sam, da je netko na forumu Davida Icke-a započeo raspravu kako je Hillary možda „Mjesečevo Dijete“ koje je, prema umjetnici Marjorie Cameron, implantirano u utrobu njezine majke od strane znanstvenika, okultista, i Crowleyevog suradnika, Jacka Parsonsa tokom rituala nazvanog „»Projekt Babalon»“. Svrha je bila rođenje djeteta koje će biti inkarnacija onog što je Crowley zvao „Babalon“, «Kurva u Crvenom» (eng. Scarlet Whore) sa kaležom krvi, predskazana u Ivanovom Otkrivenju koja jaše Zvijer.
Cameron je zapravo tvrdila da je njen fetus, nakon što je izvađen iz utrobe, dostavljen ljudima umiješanim u vojne nuklearne programe, koji su očigledno u ortaštvu sa Parsonom, smješten unutar nuklearne bombe koja je testirana. Ali, fetus je „preživio“, ona kaže da je to zato, jer je bio smješten u poseban kanistar koji je bio napravljen upravo za tu namjenu. Za testiranje bombe „Trinity“ napravljen je specijalni kanistar nazvan "Jumbo" koji je trebao čuvati plutonij u slučaju da bomba ne eksplodira. Navodno kanistar na kraju nisu koristili za to, već je predloženo da se u njega umetne fetus „Mjesečevog Djeteta“. Vjerojatno je to dijete odraslo da bude netko.
Crowley je jednu od svojih pratilja imenovao „Hilarion“ (onu koju je uvijek zvao „Grimizna Žena“ (eng. Scarlet Woman)). Njeno pravo ime je bilo Jeanne Foster. Crowleyev pokušaj začetka nasljednika kao „magičnog djeteta“ sa Hilarion, navodno je rezultirao prikačenjem dječjeg duha za njegovog štićenika Charlesa Stanfielda Jonesa godine 1909. „Prikačenje“ se navodno dogodilo kada je Jones prošao kroz ritual “Preko Bezdana” u 11. stupanj O.T.O. templara.
Navodno u ovoj vrsti rituala inicijant se otme, kloroformom uspava, te se potom probudi u sobi u kojoj se ritual izvodi te se sodomizira od strane prisutnih. Svrha toga, kako ja razumijem, je da se slomi „osobnost“ žrtve, „ubijajući“ žrtvin „ego“, „niže ja“ ili što već, kako bi se ponovno rodio kao nekakav Super - Čovjek (Ubermench) ili Bogo - Čovjek.
Već dulje vrijeme sumnjam da su mnogi u O.T.O organizaciji samo perverznjački sadisti koji uživaju mučiti ljude, a kad „persona“ (ustvari duša i posljednji trag ljudskog dostojanstva) iniciranog umre, tijelo esencijalno preuzima jedan od nebrojenog broja demona koji očajnički žele pobjeći iz Bezdana. Ljudsko izvorno ja, predano je na demonovo mjesto u kraljevstvo podzemlja. Ali, vremenom koje je potrebno da tamo stigne, duša je toliko duboko oblikovana zlom zbog rituala prethodnih stupnjeva (i zbog svih životnih navika vršenih u grupi) da inicirani ni ne osjeti da se to događa.
Osmi stupanj po O.T.O. inicijaciji nosi naslov „Savršeni Papa Iluminata“ i „Epopt Iluminata“. Već dugo mislim da su O.T.O, najstarije i najutjecajnije lože u južnoj Kaliforniji, zapravo lože kojima pripadaju, kako i sami tvrde, moderni pop pjevači i filmske zvijezde, sa svojim i više nego očitim, «skrivenim porukama» u filmovima, tekstovima pjesama i spotovima. Video koji prikazuje Angelinu Jolie koja opisuje ritual grupnog silovanja njenih prijatelja, vrtio se na YouTubeu u posljednje vrijeme, i shvaćam da opisuje ovaj ritual.
Jack Parsons, druga osoba koja se svojevoljno podvrgnula ovom ritualu, kanalizirao je 1949. godine „Knjigu Antihrista“ u kojoj je predvidio:
„I u sedam godina ovog vremena, BABALON, GRIMIZNA (crvena, op.p.) ŽENA HILARION manifestirati će se među nama i dovesti moj rad do ostvarenja.“
Također vjerujem da su Hillary, sa svojim poznatim pucketavim glasom, a možda i njen rival Trumph ( truba, op.prev.), bili predskazani u drugom Parsonsovom dokumentu, „Knjiga o Babalonu“:
„Njen glas je siguran kao sudnja truba
da slomi kuću krivu,
Iako su zidovi visoki i kamen je čvrst
a vladavina pakla je bila duga
Kapije će pasti i željezo se razbiti
u Rađanju BABALONA.“
Visoki zidovi i tvrd kamen možda ukazuju na koncept neba kao nebeskog svoda i probijanje kroz njega, kao što riječ „raj“ dolazi iz korijena riječi koji znači „visok, kameni luk“, a u prastara vremena ljudi su mislili da je nebo tvrdi nebeski svod koji ih odvaja od zvijezda iznad.
U Rimu je Hilaria bio održavan festival boginje Kibele (eng. Cybele) (obožavane u obliku crne meteoritske stijene) koji slavi „uskrsnuće“ njezina sina, sa kojim je, kao što legende kažu, ona seksualno općila. Potom je postala ljubomorna na njegovu ljubav spram drugih,te ga je kastrirala i pustila da iskrvari do smrti (razlog zašto su svi njeni svećenici, Galli, bili kastrirani i u stvari bili smatrani ženama). Poslije je zažalila zbog ovoga i vratila ga u život, a potom je natjerala sve pod svojom vladavinom da slave smijehom i radosnim proslavama i odaju počast tom događanju, u vidu festivala. Razmislite o ovome sljedeći put kada uočite kako se Hillary Clinton smije „ neumjesno“.
Također, pogledajte kako je Hillary Clinton izrekla nekoliko »samo-osuđujućih» šala o sebi budući da „uopće nije čovjek“ i uočite kako ima „kratke spojeve“ kad se nađe u situaciji da je uhvaćena u laži. Posebno je to bilo vidljivo u listopadu 2015. kada je novinarka u Buzzfeedu primijetila da se ne znoji, iako je bio vruć dan (čudno, Hillary ima čuveno loš tjelesni miris),pa je pitala Hillary koju vrstu dezodoransa koristi. Odgovor Clintonove bio je zapanjujući:
„Vi ćete ljudi biti prvi koji će shvatiti da ja u stvari nisam čak ni ljudsko biće. Stvorena sam u garaži u Palo Alto vrlo, vrlo davno... Mislim, čovjek čije će ime ostati neimenovano me je stvorio u njegovoj garaži.“
Palo Alto je lokacija univerziteta Stanford, Jack Parsonsova „Alma Mater“ (fraza koja znači „majčinska njega“ koju sada univerzitet preuzima na sebe u odnosu na studenta, op.prev.)
Druga osoba za koju sumnjam da je Mjesečevo dijete stvoreno od ovog kulta, je David Bowie. Kažem ovo zbog njegovog čudnog izgleda (na primjer oči koje su različitih boja), njegovog čudnog ponašanja na poslu, njegovog ličnog interesa za Crowleya i aluzije koje je on „izbacivao“ kroz svoj rad. U stvari, ne vidim razlog, zašto on ne bi mogao biti sin Aleistera Crowleya. Rođen je u siječnju 1947. godine, a Crowley je umro u prosincu te iste godine.
David Bowie je u stvari rođen kao David Robert Jones. Njegov navodni biološki otac je radio za Bernardo's,dječju dobrotvornu ustanovu koja pomaže da se pronađu udomiteljske obitelji za siročad. Ustanova je osnovana 1866. godine i čak je na početkunjeizna rada i sam osnivač Thomas Barnardo 88 puta priveden na sud tereteći se za otmicu. Navodno nije imao dozvole bioloških roditelja da uzme djecu i uhvaćen je kako krivotvori njihove dokumente. Slične kontraverze okružuju dobrotvornu ustanovu i u današnjim vremenima, samo je prošle godine bilo istraživano nekoliko smrti djece, koje su nastale zlostavljanjem dok su bila pod njihovom skrbi u Kanadi, a koja su potom bila sahranjena u neoznačenim grobovima u Torontu.
Zanimljivo, hakirani mailovi Hillary Clinton otkrivaju da je ona osobno uključena i u vezi je s ženom, Laurom Silsby, koja je uhvaćena čineći istu stvar na Haitiju (otimanje i usvajanje 33 djece) kao i to da je Hillary bila uključena u pokušaj pomaganja da ta žena izbjegne suđenje. Izgleda mi da je cijela operacija Clintonovih na Haitiju u stvari višestruko slojevit ritual: sodomični ritual silovanja djece sa odvratnim pričešćem da se izazove zemljotres, te da se opljačkaju siromašni resursi države, uključujući i tisuće djece Haitija kako bi bez sumnje bila korištena u još bolesnijim seksualnim i krvavim ritualima.
Imajte na umu da je ljudima u krvavom ritualu „Spirit Cooking“ (može se prevesti kao kuhanje duha ali i duhovno kuhanje, op.prev.) Marine Abramović višlje navedenom bilo rečeno: „Pritisni svoju glavu u mineralni jastuk. Pričekaj dok se energija ne prenese.“ Potom je ljudima pokazano da pritisnu glave na kamenje koje je pričvršćeno na vanjski dio zgrade koju je ona koristila kao ritualnu odaju. Ovo je upućivanje na korištenje kamenog stuba kako bi se kreirale ljestve ka Raju, kao što su Jakob i Muhamed činili. Značaj ovoga će postati očigledan kako budete dalje čitali.
Vratimo se na temu o Davidu Bowieu. On je i natuknuo da je bio svjestan svog statusa „Mjesečevog djeteta“ na albumu »The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders From Mars» („Uspon i pad Ziggy Stardusta i Paukovi sa Marsa“). „Ziggy“ se odnosi na Zagreusa (Zagrej), to je drugo ime za Dionisa, boga za kojeg je on izgleda vjerovao da je njegova inkarnacija. „Paukovi sa Marsa“ su kreatori „mreže“ koja hvata „ leptire“ odnosno duše. U pjesmi „Starman“ („ Zvjezdani čovjek“) sa ovog albuma, on priča o „beskonačnosti“ koja putuje iz Univerzuma u Univerzum koristeći crne rupe. Ovo su bogovi «od» kojih je i on, po njegovom vjerovanju, ili je sin jednoga od njih, kreiran putem seksualne magije. Paukovi su „sa Marsa“ zato što oni dolaze pokrenuti rat koji će uništiti ovaj Univerzum. Na kraju, Paukovi komadaju na djelove Ziggya, kao što je i Dionis/Zagrej bio raskomadan u Grčkom mitu. To je i sam Bowie jednom izjavio:
„Kada beskonačnosti dođu oni uzimaju dijelove Ziggya da bi bili stvarni, zato što su u njihovom originalnom stanju oni antimaterija i ne mogu opstati u našem svijetu ... Čim Ziggy umre na pozornici, beskonačnosti uzimaju njegove elemente i postaju vidljive.“
Priča završava apokaliptično. Kasnije je izjavio u filmu „The Man Who Fell to Earth“ („Čovjek koji je pao na Zemlju“), da je on vanzemaljac koji izgleda kao čovjek, a koji koristi muzičku industriju da pošalje poruku svojoj ženi na drugoj planeti, preko radija. Philip K. Dick je također nagovijestio u svojoj knjizi «VALIS» da je Bowiev duh iz više ravni postojanja. Sve ovo je bilo objašnjeno. u mom prethodnom članku
Prije „Paukova sa Marsa“, Bowie je iznio ispovijest o vlastitom stvarnom statusu, na svom drugom albumu iz 1969. godine, „Space Oddity“ („Čudak u svemiru“, op.p), koji je objavio nekoliko dana prije slijetanja Apolla 11 na Mjesec. On je rekao da je album rađen na osnovu filma »2001: A Space Odyssey» («2001: Odiseja u svemiru»). Ovdje nam on ostavlja glavni trag, jer je u stvarnosti »Odiseja u svemiru» temeljena na priči o njemu, Davidu Bowieu. Ime glavnog junaka u filmu je „David Bowman“. Sam film je nastao na Crowleyevom ritualu „Equinox of the Gods“ („Ravnodnevnica bogova“, op.prev.), u kojem se odvija uništenje Univerzuma, ubijanje Stvaraoca i krunjenje novog Boga.
Postoje sumnje da je upravo režiser „Odiseje u Svemiru“, Stanley Kubricka, između ostalih sumnjivaca, snimio navodno lažno spuštanje na Mjesec. Radnja njegova posljednjeg filma, „Eyes Wide Shut“ („Oči Širom Zatvorene“), obrađuje tajne seksualne zabave elite. Koautor scenarija je Arthur C. Clarke, osumnjičeni pedofil s vezama sa raznim ljudima iz svijeta elite, poput Ruperta Murdocha. Princ Charles ga je trebao proglasiti vitezom, ali su novinari otkrili njegove zločine, što je dovelo do protesta u Šri Lanci gdje je živio. ( Rupert Murdoch je «izbacio» priču. )
Muzička tema filma „Odiseje u svemiru“ je „Also Sprach Zarathustra“, koja upućuje na Nicheovu knjigu „Tako je govorio Zaratustra“ a koja također govori o ubijanju Boga, kreirajući tako božansku rasu ljudi koja vlada umjesto njega.
Ritual „Ravnodnevnice“ za koji vjerujem da je predložak »Odiseje u svemiru» navodno je izvođen za vrijeme proljetne ravnodnevnice. Međutim,taj ritual više je od svemirske ravnodnevnice (koja se ovdje obilježava). To je trenutak kada se svi planetarni bogovi „svrstaju“ i postanu „jednaki“, poništavajući se međusobno i uništavajući postojanje.
Ovo planetarno poravnanje prikazano je pri kraju filma »2001» Odiseja u Svemiru, u dijelu filma nazvanom „Jupiter i iza Beskonačnosti“. Pogledajte niže.
Planete poravnate sa monolitom
Cijeli dio filma možete pogledati ovdje, uz napomenu da zvuk nije iz originala:
Ritual jasno opisuje što bi se trebalo dogoditi kada se ovo pojavi. Svi likovi u ritualu predstavljaju planetarna božanstva. „Saturn“ ubija entitet identificiran kao „Oziris/Isus“, i zatim objavljuje kraj Čovječanstvu, Bogu, i fizičkom univerzumu:
♄: Glas Gospodnji iznad svih voda: strah od Boga iznad Čovječanstva. Glas Gospoda čini nebo da dršće: Zvijezde su uznemirene: Ovan pada. Prokleta, prokleta bila Zemlja, jer je njena nepravda velika. O Gospode! Daj da se tvoje Milosrđe izgubi u dubokoj Dubini! Otvori svoje oči od Plamena i Svjetla, O Bože, iznad grešnika! Olakšaj svoje Oči! Vika Tvog Glasa, neka polupa Planine! Ne dopusti nam da to vidimo! Pokrijmo naše oči, dopusti da vidimo Kraj Čovjeka. Začepimo naše uši, čujmo plač Žene. Neka nitko ne priča o tome: neka nitko to ne zapiše! Ne!
d : Ne!
c : Ne!
♄ : Sve se promijenilo!
d : Sve je prokleto!
c : Ništavost je naložena!
♄ : Bijelo je obojeno krvlju!
d : Crno je ljubljeno od Krista!
c : Povratak!
♄ : Povratak! Dršćite, O Stupovi Univerzuma, za Vječnost koja je instrument Užasnog Djeteta; ona će pridonijeti univerzumu Tame, što će učiniti njenog oca poletnim.
d : Svi Obelisci su slomljeni!
c : Zvijezde su se užurbale!
d : Svijetlo je palo u Ponor Bezdana:
c : Rajska Nebesa su pomiješana sa Paklom!
♄ : Moj Otac ne smije čuti njihovu Buku: Njegove uši su začepljene: Njegove oči su prekrivene oblacima Noći.
d : Kraj!
c : Kraj!
♄ : Kraj! Za Oko Shive koje je otvorio: Univerzum je gol pred Njim: za EON-e Saturna priklonjenog Grudima Smrti!
♂: To je novi kaos koji će nas snaći: kaos za tebe: za nas to je kostur Nove Istine!
Otvorio sam svoje oko, i svemir je raspušten preda mnom, za snagu je moj gornji kapak a materija je donji kapak. Zagazio sam u sedam svjetova, i tamo je ništavilo.
Pogledajte da i kip Hindu boga „kreacije i destrukcije“, Shiva, za kojeg je rečeno da uništavatelj Univerzuma kad otvori oko, stoji pred »ubrzivačem čestica» u CERN-u, Ženeva – Švicarska, za čiji se rad mnoge optužuje kako njime „otvaraju portal ka Paklu“. Oni doduše, pokušavaju kreirati „mini-univerzum“, nakon što su već navodno pronašli „Božju česticu“. Any Rand, autorica knjige »Atlas je Slegnuo Ramenima», uključuje i tu priču malog „ubrzivača čestica“ koji „žanje besplatnu energiju iz atmosfere“, i opisuje da je to jedna od tehnologija koju elita nosi u Atlantis i sakriva od šire javnosti. Postoji uređaj u CERN-u nazvan „Atlas“. Još se jedan drugi uređaj naziva „Alice“. Zanimljivo, Rand je bila Židovka rođena imenom „Alice Rosenbaum“. Ime na papiru koje je odabrala, „Ayn“ zvuči sumnjivo slično riječi „Ayin“, imenu Hebrejskog slova, i riječi koja znači „oko“ na Hebrejskom. Također je to blizu riječi „Ain“, što bi značilo „Neograničeno ništa“ koje prethodi kreaciji stvaranja u židovskoj Kabali, kako je prije spomenuto.
CERN logo za projekt ALICE, prikazuje portal u podzemlje/drugi svijet ispod plavog (Kraljevskog?) volta
Također je i Crowley koristio riječ „Ayin“ kako bi ukazao na penis (nazivajući ga „plačljivim slijepim okom“), i za anus (kojeg je nazivao „lijevo Horusovo oko“). Ipak mnogo egiptologa smatra da je lijevo Horusovo oko Mjesec. No pokazivanje gole stražnjice nekome naziva se „mooning“, što može dati neku naznaku. Još se toga može povezati čitajući daljnje informacije.
U filmu »2001 Odiseja u Svemiru», prikazan je misteriozni „monolit“ nađen na Mjesecu, za kojeg je otkriveno da emitira signal direktno drugom monolitu koji plovi oko Jupitera, blizu njegovog satelita/mjeseca Europa. Originalno je, Artur C. Clarke htio da ovaj planet bude Saturn. Kubrick je ipak odlučio da to bude Jupiter, i vjerujem da postoje simbolički razlozi za to. Bilo kako bilo, Clarke je požurio završiti knjišku verziju priče koja je objavljena prije filma, uvelike zato što je osjećao da je originalni izbor Saturna vrlo važan.
Ako promislite o tome, prikazivanje dva objekta koji izmjenjuju radio signale, to zbivanje između Saturna i Mjeseca, odličan je način da se opiše ono što jako puno ljudi misli o tome što se zapravo događa u ovom našem iskustvu svemira. Kako sam spomenula u članku Prince, David Bowie, David Icke, Philip K. Dick, i Saturnova Simulacija, David Icke i drugi, misle da živimo u iluziji generiranoj od radio valova koje emitira Saturn i koje prima te pojačava Mjesec.
Ovaj način razmišljanja o stvarima, objašnjava mnogo o drevnim ritualima, što ću vam i demonstrirati u knjizi koja će uskoro biti objavljena. Ali za sada, samo imajte na umu da je David Icke spomenuo ovu ideju, i da je Icke ukazao na teorije navodne spiritistice Peggy Kane, koja kaže da je naš svijet kontroliran od strane izvanzemaljaca iz drugih dimenzija koje ne možemo vidjeti, koji se hrane nama i seksualno nas zlostavljaju. Ona kaže da nas oni drže zatočene na nižim dimenzijama korištenjem maskirnog uređaja nazvanog „Mreža“. Ovo je, naravno, nešto na što sam pomislila kada sam čitala o Crowleyevom konceptu naziva „mreža za leptire“ koja hvata duše da se inkarniraju tokom seksualnog rituala, kojeg je Bowie simbolično zvao paukova mreža. Zamislite kako sam šokirana bila kada sam još shvatila da je ista ova ideja detaljnije opisana u tarotu dizajniranom od Lady Frieda Harris za Aleistera Crowleya, na karti nazvanoj „Univerzum“.
Možete vidjeti mrežu, Oko koje predstavlja Saturn, koji odašilje signal na lunarni srp u ruci žene, gdje ispada da je iste sive boje kao monolit iz «2001», a zatim se signal odašilje nazad.
U drugoj karti iz Crowleyevog Tothovog tarota, možemo vidjeti oko koje djeluje kao destruktivno Oko Shive, rušeći jedan od božanskih stupova koji je prikazan u formi kule. U pozadini vidimo lavoliku zmiju, Gnostički simbol za Demiurga, Yaldabotha, kreatora našeg kozmičkog zatvora.
Karta „Kula“
Također je jasno da je Masonski simbol „Kraljevski Luk/Volt“, o kojem sam pisala nedavno, srodan simbol. Kao što sam objasnila, ovo je simbol ravnodnevnice i kao što možemo vidjeti u ilustraciji ispod, u ovoj je verziji prikazan kako se drži zajedno, također kao nebeski luk, sa „ključnim kamenom“ umjesto trećeg stuba. Kad je ključni kamen uklonjen ( pod pretpostavkom da se time struktura ruši), više Sunce, oko prosvjetljenja, može biti viđeno.
Masonski simbol Kraljevskog Luka, sa ucrtanim ravnodnevnicama.
Kada je ključni kamen sklonjen, više Sunce, oko, je viđeno.
Ali vidjeti Boga znači umrijeti, zar ne? Čak je i Mojsiju, po Bibliji, bilo dozvoljeno vidjeti samo „zadnje dijelove“ Boga zbog straha da bi ga viđenje Božjeg lica moglo ubiti. Ovo nas vodi ka nastavku priče.
U Odiseji 2001, poslije prikazivanja planetarnog poravnanja gdje je uključen i monolit, David Bowman vjerojatno ulazi u „beskonačno“, kao što naslov sekvence sugerira. Vidimo njegove oči i vidimo svijet iz njegovog pogleda. Izgleda kao da je on raspršen u čestice, „iskidan na dijelove“ (Kao Ziggy Stardust i Zagrej/Dionis), kako nam to specijalni efekti sugeriraju. Ovo se podudara sa praksama mnogobrojnih kultova u kojima su viši sljedbenici upućeni kako da se uzdignu kroz rajske sfere ovih bogova, izrone u višu sferu realnosti, ili kako neki to vide, stvore svoj Univerzum. (Ovo u stvari nije mnogo različito od mormonske doktrine o životu poslije smrti.) Očito, ovo je ono što je naslikano ovdje.
Nakon što je bio dematerijaliziran, David Bowman je ponovno rođen kao bog. Vidimo zvjezdane formacije koje se sjedinjuju u formu fetusa, potaknute ejakulacijom zvjezdane „sperme“. Stvarna, čovjekolika beba-fetus je stvorena, ali kako se film bliži kraju, vidimo bebu odmah do plave planete, u odnosu kao da su iste veličine, kao što je to također prikazano na filmskom posteru nastavka, Odiseje 2010 ( iako je tamo prikazana planeta Jupiter).
Kosmička Sperma
Beba i plava planeta
Poster za 2010, nastavak filma 2001.
Ovdje možemo vidjeti da cijeli svemir može živjeti unutar drugog bića i biti rođen od njega. Crowley je vjerovao da univerzumi mogu biti stvoreni kroz seksualnu magiju te je čak zabilježeno da su on i njegovi partneri gledali unutar svojih sjemenom napunjenih rektuma te onda opisivali u svojim žurnalima, prisustvo „univerzuma“, stvorenih od tečnosti tamo i zamišljali da vide različite događaje koji se događaju tamošnjim stanovnicima. Pogledaj bilješke iz „Pariškog rada“, koji tvrdi:
Pregledavanje čakri ... Muladhara. Krvavo crvena, baršunasta, oblika dubokog zvona. Oko njega je Kundalini zamotan, ali u konstantnom spiralnom pokretu.
Svjetleći trokuti – otvaraju se poput ogledala u osnovi (vrlo mali). Pogledao sam kroz beskrajne faze ovih trokuta, na dnu svjetluca falus poput perle (ali samo-svijetleći i vrlo intenzivan). Sada to ide, na gore, kroz tunel marširaju milioni muškaraca svih rasa, vjera, kasti i boja – niti jedna žena među njima.
Muladhara je bazna čakra stoga je on pričao o svemiru stvorenom unutar stražnjice. Razlog zašto tamo nema žene je zbog toga što je Crowley mislio da žena nije neophodna za tu magiju, iako one mogu biti korisne za neke stvari, no vjerovao je da je reprodukcija bez žene superiorna magija. Više o tome za koji trenutak.
Vraćam se na »2001», nakon što smo vidjeli scenu dematerijalizacije, pokazan nam je novi pogled o tome kako David Bowman predaje svoj život i predaje „svetu spermu“ dalje, u formi fetusa koji će napraviti novi svemir. Možete pogledati odlomak na YouTubeu ovdje.
Odjednom vidimo njegovu svemirsku kapsulu u sobi i njega u svemirskom odijelu ali značajno ostarjelog izgleda. Ova soba je najvjerojatnije na Europi, odmah do Jupitera, mjesta gdje je Monolit prikazan u filmu, ali sjetite se da je Arthur C. Clarke originalno namjeravao da to bude na Saturu, bogu vremena i smrti. Tako vidimo da Davida Bowmana stari prilično iznenadno. On vidi sebe kako stari i postaje ta stara osoba u svega nekoliko kadrova. Vidi sebe kao starca odjevenog u azurno plavi mantil, kao što je to i figura Jupitera, prikazana u modernom Hermetičkom magijskom sistemu. Soba je također u svijetloplavoj boji. Lim (kalaj) je metal Jupitera, a David Bowie je jednom osnovao bend „Limena Mašina“. U pjesmi „Čudak u svemiru“ on opisuje sebe u svemiru kako „pluta u limenoj kanti.“
Potom je on uvenuli starac koji leži u krevetu na rubu smrti, u sobi svjetlo zelenoj, boji uranija. Uran/Ouran („Nebo“) je bio otac Saturna. Saturn je morao kastrirati svog rođenog oca da bi mu bilo dopušteno da bude rođen zato što je njegov otac držao svoju djecu začepljenu u maternici njihove majke svojim penisom. On je ovo učinio da ih spriječi u uzurpaciji njegovog mjesta kao Boga.
„Srp“ koji je koristio da ovo napravi, često istican u mitovima, je Mjesec, koji se može etimološki povezati sa korijenom riječi „raj“, što znači „tvrd, kamenit luk“. Nebeski Svod i Mjesec su oboje sad povezani s ovom idejom kamenog srpa ili luka koji je uškopio boga nebesa i zadržao nas podalje od njega. Tu je bila relacijska veza između Saturna i Mjeseca. Mjesec je nešto što nas odvaja od viših realiteta „Nebesa“, Urana, ali to je također nešto što dopušta da se život održava na Zemlji na ovaj način. Možda ovo objašnjava zašto je Bowie poistovjećivao sebe, kako kaže u intervjuima, sa Bowie nožem.
I tako, dok se Saturn kroz drevna vremena smatrao najvišom planetarnom sferom, Uran je bio gospodar predpostojećeg realiteta iznad, koji je odsječen, što je razlog zašto su filozofi taj realitet smatrali bitnim, predpostojeće ideje, nazvane „Hyperuranion“. Za Hyperuranion se smatralo da sačinjava esencijalnu svijetlost, „hiperkozmičko sunce“ ili „sunce iznad sunca“. Primijetite da se Uran također koristi za nuklearno oružje, to je važnost koju ću ukratko objasniti.
David Bowman kao starac leži na krevetu, monolit stoji pred njim. On pokazuje prstom na njega, i on nestaje. Zatim se pojavljuje fetus u sferičnoj ovojnici magle kako pluta iznad kreveta. Zatim lebdi kroz monolit, koji postaje portal. Način na koji je Bowman opisan u ovom posljednjem kadru podsjeća me na to kako je Crowley izgledao kada je bio starac, a način kako usmjerava svoj prst prema monolitu me podsjeća na poznatu sliku u kojoj Crowley prstom izvodi gestu kletve, prijekora.
Zelena soba Urana. Smo za VIP posjetitelje!
Minijaturno ljudsko biće
David Bowman kako «daje» prijekor kamenu
Može biti značajno to što je monolit kamen, jer je za Jupitera/Zeusa rečeno da ga je spasila majka kako ne bi bio pojeden od strane oca Saturna, kojeg je majka prevarila da proguta stijenu umjesto djeteta. On je jeo svoju djecu iz istog razloga iz kojeg njegov otac njemu nije dao da iziđe iz majčine utrobe: da ih spriječi da uzurpiraju njegovo mjesto. Ako bi uzeli ovo doslovno, to bi značilo da Saturn (vrijeme) jede svakoga koga rađa (zarobljavajući ga u svom trbuhu, u realitetu linearnog vremena koje vodi smrti, kratkim životnim vijekom) kako bi sve spriječio da nadiđu vrijeme.
U prošloj sceni filma »2001», prije nego vidimo Bowmana oronulog kako leži na krevetu, vidimo ga za stolom kako jede, obučen u azurno plavu halju što ga označava kao Jupiter. On jede, i zastane kada shvati da nešto nije uredu (kao što je učinio Jupiter kad je shvatio da jede kamen umjesto svog sina). Njegovo mlađe JA ga je upravo promatralo.
To je Bowman u svemirskom odjelu. Odijelo je crveno, boje Marsa, sfera iznad Jupitera. Ali kada se starac okrenuo, nije vidio svoje mlađe ja, već svoje starije ja, uvenulog starca u zelenoj sobi kako leži ispred monolita. On vidi Uran, svojeg oca, onog kojeg je kastrirao, i kamen kojim ga je poništio. David Bowman, ratnik, Mars, je osvojio i postao Jupiter, tako što je vratio vrijeme unazad, osvajajući Saturn, što mu je omogućilo da osvoji Uran.
Ovo je razlog zašto je Kubrick htio da pomiješa Jupiter i Saturn, uz Bowmanov lik koji glumi obje uloge u sobi u kojoj jede. Primijetite sliku naslikanu na zidu iza njega dok jede, koja prikazuje čovjeka koji bere voće sa stabla i dodaje ga osobi direktno ispod njega. Da li je Kubrick htio reći, u smislu Urana, Saturna i Jupitera, da „jabuka ne pada daleko od stabla“?
David Bowman kao Mars, u crvenom
David Bowman kao Saturn, jede
David Bowman kao Jupiter, u azurnoj halji
Razmislite o ovome: ako je ovo Uran koji leži na krevetu, to znači da je kastriran, baš kao Fisher King u priči o Gralu, koji ne može umrijeti, već samo tako ležati na krevetu, održavan živim od esencije „kamena Grala“ koji ga hrani. On ne može umrijeti dok netko iz njegove obitelji (vitez Parcival, njegov nećak) ne dođe i zamijeni ga. On je izvan vremena, stoga se ne može množiti. Tako ovo dijete koje je prikazano kako plovi u sferi nakon što on nestane: kako se to dogodilo? Vidimo spermu kako je bila ejakulirana u prošloj sceni, kozmički slijed, „Jupiter i Iznad Beskonačnosti“.
Imajte na umu da je ovo spomenuto i u razgovoru s jednim teoretičarom zavjere koji se bavio reprogramiranjem „žrtve kontrole uma“ za koju se smatralo da je žrtva zlostavljanja „Sotonističkim Ritualom“. Bilo kako bilo, to podudaranje ovdje je zaprepašćujuće, i podudara se i sa onime što sam pronašla istražujući okultne tradicije. U intervjuu Elana Freelanda, Marion Knox citirano je sljedeće:
U okultnom se svijetu vjeruje da, ako možeš sodomizirati Boga, možeš dobiti sve njegove moći. Kroz sodomiju postaješ kao i bogovi; to je način kojim su Grčki bogovi postali bogovima.
I na Đavolja Jazbina, profi Sotonističkoj stranici, u članku o vrijednosti analne seksualne magije, nailazimo na citat iz Mistične Doktrine: Obredi Kralja Hijena Šemebera, od Aloysius Foszdyke:
Sodomija je ekstremno važna za Alfa Ložu jer znamo da ako sotonizirate Ialdabaoth (božanstvo znano kao Jehova) dobijete njegovu moć. To je tako jednostavno i ovaj elementarni princip je bio slijeđen mileniumima od strane Grka, Rimljana, Fašista i inicijanata sljedbenika puta lijeve ruke.
Ialdabaoth je ime kojim su Gnostici podrugljivo zvali boga koji je kreirao ovaj svijet, kojeg su identificirali kao Jehovu, boga Starog Zavjeta, te sa oba, Jupiterom i Saturnom, u raznim varijacijama. Za njih on je bio u stvari pravi Đavo. Ovo se poklapa pošto Jehova dijeli iste crte od oboje, Saturna i Jupitera, kao što to čine i razne personifikacije njegovog navodnog „neprijatelja“, Đavola.
Da li David Bowman kao Saturn sodomizira Davida Bowmana kao Urana, tako kreirajući „magično dijete“ u svom anusu dok uništava osnove cijelog univerzuma obuhvaćenim njegovim tijelom?
Nije li ovo značenje crteža Eliphasa Levia „Velika Kabalistička Slika Zohara“, koju vidite dolje? Izgleda kao da Bog seksulano opći sa Bogom.
Velika Kabalistička Slika Zohara
Postoji verzija egipatskog mita o ratu između Horusa i Seta, gdje su umjesto bratanca i strica (odnosno Ozirisovog i Horusovog oca i Setovog brata), oni obojica braća, a Isis je njihova majka. (Ove dvije verzije bi se uskladile ukoliko bi Isis bila prepoznata i kao majka i kao ljubavnica svih njih, što bi odgovaralo sklonistima većine boginja antičkog svijeta). Set pokušava nadvladati poziciju Horusa kao nasljednika glavnog boga, tako što ga sodomizira te ga tako nadilazi, i ovo je izgleda način na koji su se radile stvari u božanskom pravnom sistemu u kojem je Tot bio sudac.
Ali ispostavilo se da je Setovo sjeme imalo odnos sa Horusovim bedrom, a ne njegovom stražnjicom, što on nije znao. Stoga sjeme nikada nije ušlo „unutar“ njega. U međuvremenu, njihova se majka Isis urotila da pomogne Horusu kako bi nadvladao Seta. Pomogla mu je ejakulirati u vazu, potom je uzela to sjeme i iskoristila ga kako bi kontaminirala salatu koju je Set na kraju pojeo ( da, kao scena sa salatom u filmu Fight Club). Tako je Horus postao nasljednik, dok je Set postao trudan. Potomstvo je izašlo iz vrha njegove glave kao zlatni solarni disk, kojeg je Horus zatim uzeo i okrunio sebe kao kralja bogova.
Ovo je nevjerojatno zato što, sudeći po tom konspirativnom izvoru kojeg sam upravo citirala, ritualna sodomija otvara žrtvino treće oko i proizvodi„bljeskanje svjetla“ u njezinom umu. Ovo se radi jer, navodno, to aktivira energiju Kundalinija (predstavljenu kao zmija) koja spava mirno u dnu kičme, odmah do rektuma, u baznoj čakri. U Kundalini jogi, gdje se meditacija koristi da aktivira Kundalini, uči se kako ovo da proizvede prosvjetljenje. Energija je potom poslana «na gore» kroz kičmu ( gdje, kako je rečeno, svaka čakra korespondira sa jednom od planetarnih moći), zatim kroz treće oko, koje energija otvara, i dalje ide kroz vrh glave, gdje izranja kao bijeli lotosov cvijet, Marion Knox tvrdi da se u ritualu žrtvama dešava da:
...se penetracija događa po okomitom uglu, tako da pogađa živce na kraju kičme i proizvodi bijele fleševe svjetla u mozgu.
As Mačeva iz Crowleyevog špila Thothovog tarota, prikaz je iluminacije kroz ritualnu sodomiju?
Kundalini eksplodira kroz glavu nakon što biva podignut na gore iz stražnjice.
Još jedna osoba koja je osvojila to „Hyperurnionsko“ carstvo je Mitra, predstavljen rimskom verzijom ovog kulta. Rečeno je da je Mitra bio rođen iz „petra genetix“, plodnog kamena. Isto tako, kada je htio sina, on je, sudeći po Pseudo-Plutarhu, „zajahao kamen“ koji je „postao trudan“ i „ poslije dodijeljenog vremena, «to» je rodilo dijete imena Diorphos.“ On je činio to na ovaj način pošto je „mrzio žensku rasu“. Ime Diorphos upućuje na vezu sa „Orfičkim jajetom“, tj. Phanesom, primordijalnim jajetom iz kojeg su izronili Olimpijski bogovi. Phanes poprilično sliči izgledu kojim Mitra samog sebe opisuje u svojoj „Saturnovsko/Aionskoj“ formi u kojoj je okružen krugom zodijaka i opleten zmijom.
Mitra rođen iz kamena.
Phanes.
Mitra kao Saturn/Aion
Stoga, ovo je mit o Mitrinom kreiranju umjetnog univerzuma kroz homunculus proces (homunculus – pretpostavljena prva mikroskopska ili minijaturna faza razvoja fetusa, minijaturni čovjek kako se ranije pretpostavljalo, op.prev.) Ali, prvo je morao postići jedinstvo sa univerzumom iz kojeg je bio, tako što će ga pokoriti. Ovo je oponašano u ritualima Mitrinog kulta, »svemuškog» tajnog društva koje se širilo u Rimskoj vojsci ...
Stupnjevi društva, i inicijacijski rituali za svaki stupanj, uključivali su inicijanta koji osvaja svaku slijedeću sferu iznad, i bogove asocirane s njima. Počelo je pogibijom „svjetskog bika“. Ovo korenspodira sa sferom Behemotha, smještenog između Zemlje i Mjeseca na Ofičkim dijagramima, kako je prije spomenuto. Pre-Islamski Arapi su vidjeli bika „Bahumeta“ kao zvijer na čijim je leđima smješten cijeli svijet (i sedam „brda“ povrh toga).
Behemoth i Leviathan
Možda ste već čuli za mit u kojem Mitra ubija bika, ali vjerojatno niste čuli dio u kojem se opisuje kako je svećenik sotoniziran dok ga ubija. Ova slika Mitre kako ubija bika opisanaje u svakoj Mitreji (ritualnoj komori), i vi ste je bez sumnje već vidjeli. Možda ste i primijetili ušicu pšenice kako izlazi iz bikovog anusa, što reprezentira ovo. Testisi su odsječeni i ponuđeni Mjesecu, kojem su posvećeni prvi stupnjevi Mitraizma, tako da se on može hraniti krvlju i sjemenjem. Ovo je opisano na Mitričkim slikama žrtvovanja sa škorpionom, koji predstavlja Mjesec (Škorpion je lunarni horoskopski znak), kako odsijeca djelić testisa svojim klještima. Ovo se nedvojbeno povezuje uz srp koji je Saturn koristio da kastrira Urana, koji, kako je prije spomenuto, nekako mora da je prikazan utjelovljen kao Mjesec.
Mithras kako ubija bika. Lučonoše Cautes i Cautopates su s obje strane.
Škorpion odsijeca testise Mitrinog bika
Na slijedećem nivou, inicijant ulazi u brak sa drugim čovjekom. Zatim na solarnom stupnju, koji je u središtu procesa (i u središtu Ofičkih dijagrama), Sunce se klanja Mitri (demonstrirano od strane inicijanta), prepoznajući ga kao više Sunce, „Neosvojivo Sunce“, i tada se oni gozbe žrtvama prinesenim na prijašnjim nivoima inicijacije (bogovi nižih realiteta). Ali onda Mitra nastavlja da pritišće dalje, sve više, kako bi osvojio i postao Saturn, i završio na vrhu (izvan „špilje“ koju bi ritualna komora trebala predstavljati), kao gospodar realiteta istinske svjetlosti, Hyperuranion Sunce, kojim on sam postaje.
Mitra se rukuje sa Heliosom
Helios se klanja i podčinjava Mitri, novom nepobjedivom Suncu
Mitra i Helios dijele sveti objed
Mitra razgovara sa svojim muškim supružnikom
Uzgred postoje i ruševine Mitreje u Londonu, zaostale iz Rimskih vremena. Uzela sam slike tih ruševina kad sam bila tamo prije nekoliko godina, kad je to bilo prikazano izloženo nasred ulice, vrlo loše obnovljeno i samo iskrcano tamo. Potom je prikazano u Hramu vrhovnog Suda, u ulici kraljice Viktorije, na dijelu „Hrama“ u centru Londona koji je izvorno sjedište Viteza Templara. Ruševine su originalno bile otkrivene ulicu niže od hrama, prilikom iskopina za gradnju nove zgrade, Bucklesbury House, 1950-ih, i preseljene su kako bi se zgrada mogla dovršiti. To je bilo drugo najveće arheološko otkriće u Londonu, usporedbom poput Pompeia u Italiji, prethodno spomenute povijesne Rimske sotonističke enklave koja je uništena pri erupciji vulkana.
Nedavno je srušena i kuća Bucklesbury kako bi se napravilo mjesta za puno veću građevinu, i planirano je da se u njezin podrum smjeste ruševine Mitreje, što bliže originalnoj lokaciji gdje su pronađene. Bit će na području između Engleske Banke i katedrale svetog Paula. Sveti Paul pak stoji povrh drevnog Rimskog hrama koji je sagrađen za Kibele (eng. Cybele), gdje su otkrivena tijela žrtvovanih bikova kada je Sir Christopher Wren raskapao područje prije gradnje katedrale. Oltar za Kibele bio je dio privatne kolekcije u Londonu, kako je objavljeno u Časopisu Rimske Studije iz 1917. godine, iako ne mogu reći da je još uvijek tamo gdje je izvorno otkriven.
Budući Bloomberg
Slike Kibele oltara u London-u
Ova nova zgrada koja će sadržavati Mitrej, u vlasništvu je Michaela Bloomberga, bivšeg gradonačelnika New York-a i šeste najbogatije osobe na svijetu, i bit će otvorena u 2018. godini kao sjedište njegove tvrtke u Londonu. Bloomberga se držalo trećim kandidatom predsjedničkih izbora početkom ove godine, ali je on odjednom odustao. Njegovo ime, usputno, znači „Onaj koji je kao Bog“. Također je i notorni mrzitelj žena, i protiv je prirodnog poroda. On je rutinski degradirao ženske zaposlenice koje su zatrudnjele, govoreći jednoj „ubij ga“ ako želiš sačuvati karijeru. Još dok je bio gradonačelnik New York-a, ponosno je vodio prvo gej vjenčanje u gradu, svojih dvoje muških zaposlenika, i blagoslovio je njihovo posvajanje dviju kćeri.
Dok se od strane mnogih istraživača smatralo da je kult Mitre potpuno odvojen od Kibele kulta, oba su napredovala u isto vrijeme u istim gradovima (s hramovima kadikad jedan blizu drugoga), i pronašla sam mnogo poveznica među njima. Kibelini kastrirani svećenici izvode žrtvu bika, krsteći se krvlju, baš kao što je Marina Abramović krstila kamene idole krvlju svinje u prethodnom videu. (Ipak povjesničari tvrde da su Mitreumi bili premali za izvođenje ovakvog tipa žrtvovanja bika.)
Povrh toga, Mitra je rođen iz stijene, i također je osjemenio stijenu, Kibele je smatrana stijenom, i bila je štovana u obliku crnog meteorita koji je “pao iz Raja”. Neki ljudi vjeruju da je Kaaba – kamen u Meki, taj iz kojeg je Muhamed navodno uzašao na Nebo tokom svojih “Noćnih Putovanja”, i koji je također crn meteorit, ustvari Kibele. Također ga uspoređuju s Mjesecom, nazivajući Islamski simbol srpa lunarom.
U nekoliko verzija mita o njoj, Kibele kao takva rođena je iz stijene na Olimpu, kao hermafrodit. Drugi bogovi su ju smatrali čudakinjom, pa su je kastrirali i odbacili, da bi ona potom pala na Zemlju. Za nju se kasnije govorilo kako je „mrzila oboje i muškarca i ženu“ i „tražila je ujedinjeni spol kao miks muškarca i žene“, što je bio razlog i zašto je njezin sin „Attis“, također bio kastriran,kao i svi njezini svećenici, Galli. Ovi svećenici su djelovali i oblačili se kao žene, baš kao i Catallus, u Poemu 63 Carmine, opisujući Kibele kao muškarca prije njegove kastracije, i kao ženu nakon. Iako je ona znana kao „Velika Majka“ (eng. Magna Mater) ili „Matriks“, ona je originalno imala penis. Interesantno je da su braća Wachowski, scenaristi filma «Matriks», oboje odabrali promijeniti spol i «postati» ženama kada su počeli raditi na filmu.
Ovo sve nas vodi u stari Sumer, gdje su se kastrirani svećenici božice Inanne (ekvivalent Isis) zvali “Galla”, te su također živjeli kao žene. Riječ potječe od Sumerske riječi “Gal” što znači “zdjela/pehar” ili “vagina”. Mogu samo pretpostaviti da ovo indicira da je Galla također bila sotonizirana (iako od koga i zašto, ne bih znala), i da je ovo značenje iza eufemizma “nosioc pehara” (eng. cupbearer) korištenog da se identificira mlade seks robove bogova. Među Grčkim bogovima Olimpije je inicijalno bila i mlada božica Hebe kao njihova “nosačica pehara”, ali su je izbacili jer je bila “nespretna”, i zamijenili je prelijepim dječakom Ganymede, kojeg je Zeus (temelj za Rimskog Jupitera) oteo za ovu svrhu. Da li vam onda čudi to da, sada kad smo ušli u doba Vodenjaka, koje je zvjezdana verzija za Ganymede, da su pedofilija i sotonizam postali normalna pojava?
Isto tako, Zeus je uspio spasiti svoju braću i sestre iz trbuha njihovog oca Kronosa/Saturna tako što se ušuljao u njegov kraljevski dvor i postao njegov “nosač pehara”, potom je u “pehar” iz kojeg je on “pio” bacio otrov, naudivši mu tako da je ovaj povratio svoju progutanu djecu. Ti maloljetni seks robovi, nazvani katamiti (eng. Catamites – riječ izvedena iz Ganymedeovog imena), su bili standardna opsesija za više kaste Grka i kasnije Rimljana, i očito su vjerovali da oni samo kopiraju ponašanje svojih bogova. Ako se radilo o muškarcu, oni su ponekad bili kastrirani kako bi im se spriječila plodnost, čuvajući njihove mladenačke sposobnosti da kao takvi budu podobniji.
Nakon što sam ovo sve povezala, dobila sam drugačiji pogled na lik Baphometa nacrtan od strane Eliphas-a Levi-a o kojoj sam puno pisala proteklih godina. Potom sam shvatila da on nije, zapravo, hermafrodit, kako sam uvijek tvrdila. On (ili možda ispravnije “ona”) je kastrirani hermafrodit. Svih ovih dana (20+), pisala sam toliko riječi o Baphometovom velikom, uspravnom falusu formiranom u kaduceja na Levijevim crtežima. Sada uviđam, da to nije falus: samo kaducijus, koji raste između njegovih nogu sa čudnim polukrugom gmazolike vage sa linijom pri vrhu. Ovo su Eliphas Levijeve riječi dok je opisivao ovu figuru:
Štap koji stoji umjesto genitalija predstavlja vječni život, tijelo pokriveno ljuskama vodu, a polukrug iznad je atmosfera.
Sjedeći glavešina: nije bolest, ali nije ni dobro
Tu je, crno na bijelom, neporeciv. Baphometov falus zapravo se izdiže iznad nebesa, rub “polukruga” je očito nebeski svod, ili kako se naklapa, on drži nebeski svod. Viđen u ovom svjetlu, ovo stvorenje ne izgleda baš ugodno. Možda sjedi sa ukrštenim nogama zbog njegove ozljede. Levi je također izjavio:
Glava zvijeri izražava užase grešnika, čije je materijalističko djelovanje, isključivo odgovoran dio koji nosi patnju; jer duša je neosjetljiva za prirodu sama po sebi i može jedino patiti kada je zakovana u materijalno.
Sjedeći glavešina: nije bolest, ali nije ni dobro. Koji grijeh je Baphomet počinio, i koja je njegova kazna? Sigurno ima neke veze sa Obredima Uništenja u koje su vjerujem i Templari bili umiješani. Levijeva figura ima istetoviranu alkemijsku frazu “solve et coagula” (“otopi pa stvrdni”) na svojim rukama. Uvijek sam tu frazu držala alkemijskim procesom kreacije i destrukcije – kao još jednim izrazom kombiniranih suprotnosti. Ali sada je smatram više kao set instrukcija, kako uništiti kreaciju dopuštajući da se sve stvrdne i otopi kao kemijske suprotnosti koje se međusobno poništavaju. Sada mi je jasnije zašto okultisti za Baphometa kažu da je utjelovljenje “univerzalnog otapala” u alkemiji: jer je on otopio svemir.
Također sam shvatila zašto su vitezovi Templari uvijek prikazivani nespretno sa prekriženim nogama na svojim grobnim spomenicima. Vrlo vjerojatno su se kastrirali kada su shvatili da su blizu smrt ili su ih njihova bliska braća kastrirala odmah nakon smrti, ako su umrli nenadano. U knjizi iz 1992. godine «Kotao i Gral» (The Cauldron and the Grail), Hank Harrison kaže da su i gnostički heretici zvani Katari, obično po uzoru na Templare isto činili takve obrede prije nego su umrli, tvrdeći da je to ispravan postupak njihovog poznatog tajnog obreda “Obred Savršenstva”, kroz koji su svi prolazili prije smrti.
Templari prikazani sa ukriženim nogama na svojim grobnicama
Sjećam se također da je Baphometova “glava”,spomenuta u jendoj od njihovih legendi, a koju su Templari bogoslužil te je prosljeđivana među članovima grupe, zapravo takva postala nakon čina nekrofilije. Kažu da je Templar bio u ljubavnoj vezi sa lijepom sluškinjom koja je umrla prije nego je njihova veza uopće bila konzumirana. Stoga se on prikrao na groblje, iskopao mrtvo tijelo žene, i imao seksualni odnos s lešom. Potom je čuo glas koji „dolazi od nigdje“ i koji muje rekao da se vrati na isto mjesto nakon 9 mjeseci, te da će tu naći svog sina. Kada je on to i učinio, pronašao je lubanju i prekrštene kosti kako sjede što je postao postao zaštitni fetiš njihovog reda, i Baphometovu glavu. Baphometova glava bila je poput »golema» ili čovječuljka nastala od mrtvog tijela dovedena u život putem seksualne magije.
Ritualno stvaranje takvog mjesečevog djeteta (eng. homonculus moonchild), bilo da to uključuje osjemenjivanje mrtvog tijela, anusa, ili bilo koje druge mrtve materije koju bi izabrali, može biti završen u jednoj noći, jer devet–mjesečni period nije nužan. Vjerujem da je ovo, ono što je bilo opisano u ilustracijama navodnih “Templarskih artefakata” nađenih od strane Orjentalista Joseph-a von Hammer-Purgstall-a.
U ilustraciji ispod, slike s ritualne posude pronađene na bivšem Templarskom posjedu, vidimo svećenika sa guskom bez utrobe prebačenom preko njegove glave, kako sjedi iznad orla. Pored njegove desne ruke, vidimo odvojen penis sa testisima spušten u vazu, mjesec je iznad, pokazujući kako je ovaj dio rituala izveden noću. S njegove lijeve strane, vidimo istu takvu posudu sa bebom koja viri iz nje, što indicira da će se rođenje desiti tokom dana – slijedeći dan, najvjerojatnije.
Korištenje odvojenog penisa i testisa moglo bi funkcionirati, kao u kultu Kibele, odsječena gonada (spolni organ op.prev) jednog od njenih svećenika, predstavljajući genitalije Attis-a, bile bi ritualno parodirane unutar prekrivene kutije prije nego bi se njegovo „uskrsnuće“ proslavilo na Hilaria dan. Meni se čini da su se ove genitalije vjerojatno koristile da stvore čudesno rođenje, baš kao što je Ouranos-ov odsječeni penis navodno pao u ocean i spontano začeo božicu Afroditu iz krvi i morske „pjene“.
Da li ovo indicira da je penis odsječen dok je bio u trenutku ejakulacije? Ovo su vjerojatno činili pri žrtvovanju bika u Mitrinim ritualima, nakon što je svećenik pri ritualnom sotonizmu stimulirao bikovu prostatu da doživi orgazam, potom je njegovo “sjemenje” zajedno sa genitalijama ponuđeno božici Mjeseca.
Vjerujem da je svako “Mjesečevo dijete” rođeno u templarskom ritualu sotonizirano. U mojoj knjizi o Baphometu i drugim spisima, pokazala sam kako artefakti pronađeni od strane Hammer-Purgstall-a prikazuju čovjeka kako siluje mlade dječake. Pogledaj niže.
Dijete sotonizirano od demona, iz spisa Mysterium Baphometis Revelatum.
Ritualno zlostavljanje djeteta, iz knjige Mysterium Baphometis Revelatum. Pogledajte figuru na desnoj strani kako radi istu gestu kao onu koja je opisana na Ofičkoj zdjeli
Slika Ganymede, nećak i maloljetni seksualni rob Zeus-u, iz Mysterium Baphometis Revelatum
U ovom videu sam pričala o tome, i također citirala u mojoj novoj knjizi koja će uskoro izaći, o prijevodu rada Hammer-Purgstall-a kojem sam se posvetila. Najvažnije za naše sadašnje istraživanje su natpisi koje je on pronašao na artefaktima koji kažu:
Povratak iz otpadništva se lako postiže kroz rektalni otvor.
Ovime se ukazuje na vraćanje u Hyperuranion realitet iznad svih kreacija, kojeg su Gnostici zvali Pleroma.
Drugi detalji nađeni na «Hammer-Purgstall artefaktima» povezani su direktno s onim o čemu ovdje pričam. To se jasno vidi na dva lijesa koja sam pronašla u starom katalogu Britanskog Muzeja (jedini artefakti iz cijele kolekcije koji su dopušteni da budu viđeni u zadnjih 170 godina). Na poklopcu ovih ljesova, vidimo božicu nalik Kibele, koja ima krunu od tornjeva kakve su ovakve božice uvijek nosile. Ona također nema stidnih dlaka, i njena „vagina“ izgleda više nalik malenoj rupi, te je to možda samo uretra sada otkinutog penisa, tako da bi ona mogla biti zapravo kastrirani hermafrodit, kako su neki i opisivali Kibele. Drugi, slični prikazi Mete, koje je pronašao Hammer-Purgstall, prikazuju je sa grudima (kao i ovdje), također i sa bradom, ali nikad sa vidljivim falusom, i to je nešto što Hammer-Purgstall nije opazio kao ni ja, ali ni ostali istraživači ove teme u posljednja dva stoljeća.
Britanski Muzej na svojim web stranicama identificira ovaj lik kao Kibele, kao i Hammer-Purgstall, ali on ju je također identificirao imenom “Mete”, imenom koje je često vidljivo na natpisima nađenim na artefaktima. Ime dolazi od “Metis”, kako on kaže, grčke riječi za “mudrost”, izjednačavajući ovu figuru sa samim “Baphomet-om” idolom Templara. On se također slaže sa drugim spisateljima prije njega koji su riječ Baphomet preveli kao “Baptizam Mudrosti”, i povezali je sa velikim ritualima Templara svom idolu, kako smo Alex Rivera i ja objasnili u knjizi o Baphomet-u. Ovaj ritual je imao kao ultimativan cilj povući “Arkone”, nebeska tijela, dolje sa nebesa, kako je opisano u ilustracijama na ljesovima.
Na oba lijesa iz Britanskog Muzeja, vidimo sveto žrtvovanje bika za Mitru i Kibele:
Templari su bili kao i Mitraisti, klub samih muškaraca koji mrze žene, iako su izuzetno cijenili - “Našu Gospu”, božicu i djevicu Katoličke crkve koja predstavlja djevičanski prikaz božice Kibele, koja partenogeničnim začećem (partenogeneza – način nespolnog / bezgrešnog razmnožavanja op.prev.) rađa sina Attis-a. Zapravo, Templari su davali prisegu pri pridruživanju grupi da nikad više neće dirnuti ženu, i da nikad neće odbiti seksualne pristupe svoje braće redovnika, koje su ispovjedali Papi bez kazne, prema dokumentu Chinon Parchment kojeg je Vatikan nedavno objavio u javnosti. Ali, dok nisu prihvaćali žene, prihvaćali su rado mlade dječake u svoj red inicijacijom, što su Templari i sami radili u kasnijim godinama. Hank Harrison kaže da su Mitraisti k tome bili kastrirani „kako bi dokazali svoju čistoću i posvećenost“, iako to nisam čula i iz drugih izvora.
Aleister Crowley je napominjao da “Baphomet” znači “Otac Mitra”. U svojim ispovijestima on piše:
Ime Baphomet sam u O.T.O uzeo za svoj moto. Šest i više godina, pokušavao sam ispravno «spelovati» ovo ime. Znam da ime mora imati osam slova, te da numerička i literalna korenspodencija moraju biti takve da izražavaju značenje imena na takve načine koji potvrđuju ono što su studije o njemu pronašle, te da se također trebaju počistiti problemi koje su arheolozi imali tako dugo … Jedna teorija imena je da predstavlja riječ βαφὴ μήτεος, baptizam mudrosti; druga, da je to izvrnuti naziv značenja “Otac Mitra”. Suvišno je reći, sufiks R podržava drugu teoriju. Zbrojio sam tu riječ kako ju je spelovao Čarobnjak. Iznosi 729. Ovaj broj mi se nikad nije pojavio u mojim Kabalističkim radovima, pa mi tako nije ništa ni značio. Ali također se poravnava sa brojem devet na treću. Riječ κηφας, mističan naziv dan od Krista Petru, a znači zaglavni kamen Crkve, ima istu vrijednost. Za sada, Čarobnjak je pokazao svoje kvalitete! Riješio je etimološki problem ove riječi i pokazao Templarima da koriste ovu riječ za naziv svog idola. Baphomet je bio Otac Mitra, kubni kamen koji je bio nosivi kamen Hrama.
Doista, primjećujete li da je Mitras uvijek u pratnji dvoje mladih muškaraca nositelja baklje, Kautes i Kautopates (Cautes and Cautopates). Jedan je držao baklju prema gore, dok je drugi držao prema dolje (što iskreno nema puno smisla na niti jedan doslovan način), baš kao što Baphomet-ove dvije ruke pokazuju prema gore i prema dolje u crtežu Elifasa Levija. Ljudi kažu da dvoje nositelja baklje predstavljaju “izlazak i zalazak sunca”, što u kontekstu Mitraističkog rituala indicira na uobičajenog “solarnog” sina boga Heliosa, kako se klanja Hiperuraniomovom suncu Mitri dok se izdiže na najveću bogo-sferu i postaje novo sunce.
Uvijek sam pretpostavljala da općenito tumačenje dva srpa koji se nalaze do ruke Levijevog Bafometa predstavljaju “mjesečeve mijene” (“waxing and waning moon”), no kad se crtež gleda u boji možete vidjeti da je uzdižući srp iznad desne ruke žut aludirajući na sunce, dok je silazni srp ispod lijeve ruke mjesec. Vjerujem da to predstavlja isti ritual stvaranja “golema” koji je opisan u ilustracijama “Templarskih artefakata”, i rođenje umjetnog djeteta u zoru sljedećeg dana. Mislim da je ovaj isti koncept prikazan u filmu »2001», u početnim kadrovima gdje su “počeci čovječanstva” prikazani potaknuti od još jednog monolita, tu na Zemlji. Monolit se pojavljuje unutar plemena primata, koji spontano uče kako koristiti alate da bi ubijali za hranu otkako su tome bili izloženi. Na kraju ovog segmenta, možemo vidjeti srp - zalazak sunca i svitanje mjeseca direktno iznad monolita.
Solarno/lunarno poravnanje, pokazuje vezu
Interesantno, datumi primarnih rituala Mitre, i rituali Kibele (uključujući žrtvovanje Bika, i kastraciju penisa), se svi održavaju zadnja dva tjedna mjeseca ožujka, oko ekvinocija. To je također vrijeme kada su se članovi kulta Vrata Raja odlučili kastrirati i žrtvovati 1997. godine između 24. i 26. ožujka. 24. ožujak je bio Dan Krvi (“Dies Sanguinis”) u Rimljana, na koji su se i novi Gali kastrirali, u posvetu Kibelinog sina Attis-a. 25. ožujka desila se Hilaria kada su svi u gradu bili prisiljeni slaviti ponovno rođenje Attisa. Ožujak 26. je bio “dan odmora”, i to je dan kada su pronađena tijela kulta «Vrata Raja».
U bilješkama “Pariškoga rada” (“the Paris Working”) Aleister Crawley je opisao kanaliziranje Jupitera, koji mu je prenio kako su se ovi rituali radili u drevna vremena:
Velika žrtva Proljeća je bila rasporiti bika i položiti djevicu u vrući trup, da bude zlostavljana od Velikog Svećenika (eng. High Priest). Ona je na kraju bila ugušena u krvi bika (u orgazam). Unutar Hrama bilo je svetište u kružnoj kupoli oko 40 stopa u promjeru. Svećenice su prinosile svoje žrtve na oltaru kadeći tamjan prema Istoku, dok je krv žrtava išla prema velikoj krstionici na zapad…
Tajna Hrama bila je Ponoćno Sunce. Vatrene kugle su se okupljale kod krstionice i iz smjera drugog oltara, i počele su kružiti unutar svetišta.
Kugle bi se sjedinile i postale jedna, koja je stajala sama i nepokretna cijelu noć, i izblijedjela bi u zoru. Astarte (op.prev. Astarte je helenizirana forma srednjo-istočne božice Ishtar, odnosno egipatske božice plodnosti Izide) je iznenada penetrirala u svetištu na ponoćnu žrtvu i obožavanje ove kugle. Žrtva je instant ubijena od strane svećenika, koji su neprestano zabijali svoje mačeve u njeno tijelo. Ova je smrt predstavljala ekstremno zadovoljstvo. Tijelo je bilo bačeno van u dvorište na podnožje stepenica hrama, i učinjena tabuom da bi mogla biti “požderana od strane Sunca”.
Članovi kulta “Vrata Raja“ su vjerovali da bi se “Planet Zemlja” trebala reciklirati, te da je Hale-Bopp komet poslan za njih da se uzdignu ako ispuste svoju dušu u trenutku kada stigne. Ovo proročanstvo je bilo povezano s vjerovanjem o navodnom „Planetu X“, često nazivanom „Nibiru“, koji je, kako Zacheria Sitchin teoretizira, planet u našem solarnom sistemu, puno veći od Zemlje, i koji je izmakao oku modernih znanstvenika jer orbitira okomito ostatku solarnog sistema, i posljedica je to što je van vidljivog dosega većinu vremena.
Bilo kako bilo Sitchin kaže da, prema zapisu starih Sumerana, koje je on dekodirao, ovaj planet nazvan „Nibiru“, dolazi kroz središnji solarni sistem svakih 3600 godina, prolazeći pored Zemlje, uzrokujući kataklizmičke katastrofe svaki put. On je također teoretizirao, opet čitajući sumerske mitove, da se ovaj planet sudario sa Zemljom u povijesti, lomeći je u komade, od kojih je jedan dio postao Mjesec i pojas Asteroida. Dok je u Babilonskoj astronomiji, „Nibiru“ bio planet povezan sa proljetnom ravnodnevnicom. Njegovo ime znači „prijelaz“.
U današnje vrijeme, ljudi po YouTube-u stavljaju videa o nečemu što izgleda kao drugo sunce zajedno uz naše poznato sunce. Neki kažu da su kemijski tragovi aviona korišteni da naprave oblake kako bi ovo sunce bilo manje primjetno. Mnogi ljudi vjeruju da je to zapravo Nibiru, koji se približava i vidi se sve veći. Neobično je, kako je John Podesta jednom pisao mail Hillary Clinton o Nibiruu.
U filmu iz 1984. godine »2010: Godina u kojoj smo uspostavili kontakt», kao nastavku filma «2001» Artur-a Clark-a, Jupiter eksplodira i postaje drugo sunce na nebu, svjetleći noću. Ispada da je to učinjeno namjerno, nuklearnom bojnom glavom. To je potom proslavljeno kao znak mira među nacijama. U toj priči, Rusija i Sjedinjene Američke Države su na rubu rata, no ipak surađuju u misiji kako bi saznale što se dogodilo nestalom David-u Bowman-u u blizini Jupitera, tako se radnja i završava.
Ako sve ovo uzmemo u obzir, Hillary Clinton mogla bi biti Mjesečevo Dijete/Zvjezdano Dijete, kreirano u okultnom ritualu koji uključuje nuklearnu bombu i ubijanje tisuća i tisuća ljudi tijekom rata, te je ta koja treba postati Kurva Babilona spomenuta u Otkrivenju, koja pije krv svetaca. Možda bismo trebali ozbiljno uzeti u obzir njene namjere da se uđe u nuklearni rat sa Rusima. Nakon svega, vjerujem da su ova žena i njezini suradnici počinili sotonistička žrtvovanja djece, kako bi kreirali potres na Haitiju, potom oteli svu djecu koju su mogli naći nakon njega kako bi ih mogli koristiti za nešto puno gore. Samo zamislite što bi to moglo biti.